Hej Ulla ! Læs hvad en ung mand MM, som jeg havde givet mit visitkort med web-site-adressen sagde om sit besøg på www.otxto.blogspot.com. BINGO !

MM syntes at det var en god måde at formidle sit speciale på, at gøre det via en PC i stedet for trykt. Han formodede at jeg måtte lave et papir ved siden af.
Jeg havde spurgt ham om det havde generet ham at mine poster på sitet var skrevet som breve, " til andre", og han svarede at det var uvant men det var spændende.

Fyren kunne godt tale lidt tydeligere, hvad jeg (for et år siden)havde gjort ham opmærksom på en dag da jeg havde mødt ham i Viking-klubben sammen med Søren.
Det havde han ikke taget ilde op, da jeg jo vidste noget om det, det var jo mit felt, det med tale. Han studerer selv økonomi. Det er noget andet. Men jeghavde jo også sagt at disse ting for en stor del var ny for mig, det var ny opdagelser.