jajaja, jeg lægger da gerne specifikationerne til et helt nyt sprogværktøj ud på nettet. Til en kineser. Om SAY-1

Jeg blev meget overrasket over at få en opringning fra en ukendt kineser, om hvorvidt specifikationerne til SAY-1 (omtalt i forrige post) var tilgængelige på nettet. men det kan de hurtigt blive. Og så kan kinesere og alle andre læse dem her på www.otxto.blogspot.com, uden at klikke på dette link. For nu følger de, oven ikøbet på engelsk. Og hvis nogen vil stjæle min maskine og producere den i en eller anden sweatshop i fjernasien, så for min skyld ingen alarm. Jeg indleder denne post på dansk, for min ven må jo kunne læse det, eller en ven af ham. Så maå man bare tage højde for at SAY-1 allerede er forældet, i den forstand at en SAY-2 formentlig må opstilles der kan behandle talemelodiske fænomener- en software jeg ikke har kendskab til, men som jeg ved eksisterer.

Specifications: